Οι φοιτητές μετά το πέρας του μαθήματος θα πρέπει να:
- αναγνωρίζουν τις βασικές αρχές και θεωρίες που σχετίζονται με την διδασκαλία και την μάθηση
- κατηγοριοποιούν τους παράγοντες που επηρεάζουν τη διδασκαλία και μάθηση και τους συσχετίζουν με την εκπαιδευτική πολιτική και το πλαίσιο μέσα στο οποίο αυτή πραγματοποιείται
- διακρίνουν τις διαφορές μεταξύ των μεθόδων διδασκαλίας και των στρατηγικών
- ορίζουν τις φάσεις διδασκαλίας ανάλογα με την μέθοδο
- εφαρμόζουν την κατάλληλη μέθοδο διδασκαλίας ανάλογα με το μάθημα
- σχεδιάζουν και αναπτύσσουν ένα διδακτικό σενάριο εφαρμόζοντας συγκεκριμένες στρατηγικές, επιλέγοντας κατάλληλες δραστηριότητες και εποπτικά μέσα
- αναγνωρίζουν τη σημασία της προστιθέμενης αξίας που μποτρουννα προσφερουν η ΤΠΕ στη διδασκαλία και μάθηση
- παρουσιάζουν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μαθήματος και συσχετίζουν κατηγορίες στόχων με μαθησιακά αποτελέσματα
- διακρίνουν διαφορές μεταξ΄υ ενός σχεδίου μαθήματος και ένός σεναρίου
- διακρίνουν είδη αξιολόγησης και σχεδιάζουν μια αξιολόγηση
- αναγνωρίζουν την αξία της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας και την ενσωματώνουν στη πρακτική μιας διδασκαλίας
- σχεδιάζουν μια αξιολόγηση επιλέγοντας μια ευρεία γκάμα τεχνικών αξιολόγησης (ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις ανάπτυξης, αντιστοίχισης, συμπλήρωση κενών, ρουμπρίκες, αυτοαξιολόγηση, ετεροαξιολόγηση, κ.ά.)
- αναγνωρίζουν την αξία της ενεργητικής μάθησης και την εφαρμόζουν μέσα από σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας (ομαδοσυνεργατική, διερευνητική μέθοδος, ανακαλυπτική μάθηση, εποικοδομισμός, διαφοροποιημένη διδασκαλία, κ.ά.)αναγνωρίζουν τη σημασία της ευθυγράμμισης των διδακτικών στόχων, των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων και της αξιολόγησης στο πλαίσιο σχεδιασμού μιας διδασκαλίας
- δίνουν παραδείγματα εκπαιδευτικών εφαρμογών
- υλοποιούν διδασκαλίες (πρακτικές ασκήσεις) σε φυσικά περιβάλλοντα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με βάση το σχέδιο μαθήματος που έχουν οργανώσει και με άξονα σύγχρονες διδακτικές μεθόδους και τεχνικές
- δικαιολογούν και να υποστηρίζουν τις εκπαιδευτικές τους επιλογές
- αναστοχάζονται μετά το τέλος της διδασκαλίας τους
- αξιολογούν τις διδασκαλίες (πρακτικές ασκήσεις) συμφοιτητών/τριών τουςαξιολογούν τις διδασκαλίες (πρακτικές ασκήσεις) συμφοιτητών/τριών τους
|